محل لوگو

اموزش سریع مکالمه زبان انگیسی


اموزش سریع مکالمه زبان انگیسی

دستورالعمل استفاده از آموزش سریع مکالمه انگلیسی در ۹۰ روز چیست؟

 

 

  1. هر روز، فقط یک درس را گوش دهید.
  2. قبل از تمام شدن و کاملاً یاد گرفتن یک درس و توانایی انجام آن در شرایط مشابه، به درس یا درس های بعدی نروید؛ حتی برای ارضای حس کنجکاوی به هر منظوری. توجه داشته باشید فهمیدن یک مطلب یا یک درس، دلیل توانایی در گفتن یا به کار بردن آن در عمل نیست.
  3. دقیق به تلفظ ها گوش بدهید و حتماً با صدای بلند مانند گوینده (به اصطلاح مثل طوطی) تقلید کنید. خجالت هم نکشید. درست حرف زدن خجالت ندارد.
  4. غیر از زمانی که گفته می شود گوش کنید، گوینده هرچه گفت باید بعدش بلافاصله با صدای بلند تکرار کنید و وقتی یک چیزی از شما سوال یا خواسته می شود به انگلیسی پاسخ دهید. باید قبل از گفتن گوینده، با صدای بلند پاسخ بدهید و بعد از گفتن گوینده نیز باز هم پاسخ را تکرار کنید و بگویید.
  5. وقت برای پاسخ دادن شما در فایل صوتی هست، اما اگر لازم است فایل را Pause یا Stop کنید. پاسخ را که گفتید سپس آن را Play نمایید. اما هیچ وقت تا یک درس تمام نشده، فایل را به عقب برنگردانید.
  6. هر درس فقط برای یک روز است. درس را هر چند بار که لازم است در یک روز گوش کنید تا به تسلط کامل برسید.

 

خب، آیا شما می خواهید زبان انگلیسی را با آموزش سریع مکالمه انگلیسی در ۹۰ روز به روش نصرت یاد بگیرید؟

 

اگر پاسخ تان یک بله پر طنین است، شما می توانید درس های این دوره آموزشی را در ادامه دانلود نمایید. این درس ها به صورت فایل صوتی هستند و فرمت آنها MP3 است. به همین دلیل روی تمامی دستگاه ها مانند کامپیوتر، موبایل، تبلت، MP3 Player، ضبط های خانگی و اتومبیل و… قابل اجرا می باشند.

 


مبلغ واقعی 179,375 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 143,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 181

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما